Apr 1, 2011

KEGILAAN TERHADAP HANTU KAK LIMAH

Cerita Hantu Kak Limah, antara cerita terbaik yang pernah aku tengok. Unsur lawaknya memang lain dari yang lain. 
Memang kreatif..
Dialog2 dalam HKLBR dah jadi mainan mulut masyarakat sekarang..
Yang biasa kita dengar, Kita Bako aje, nampak sangat nipu, plawok pelawok...
Dalam FB, hampir semua dialog2 ni ada...
Best, memang cerita ni best..
Layannn......


Takde sivik punya orang, budaya kita wajah kite tau
Soley-soley
CeciterCeciterCeciter
Enjit-enjit semut, siapa sakit naik atas
Kite bakor jer
Heyy hantu jahat nyah kau dari sini
Sabor Je Lah
Tadi kak limah hampir dikokaknye teman
Jgn salahkn pengarah die je salahkn penulis skrip skali
Uwww perisa blueberry my favourite
Eee budak ni aku cepuk kang
8 tiang saya wheelie
Pelawok pelawok pelawok
Bala-bala
Tu lah sekolah dulu tanak amik english education
Jawatankuasa Kemajuan Kampung Pisang

2 comments:

  1. aku ada tgk...best ada jak aie....snyum aku ngn kwn ku smpei esok pagi...haha..

    ReplyDelete
  2. Aok, nang best..Xlejuk nangga berkali-kali

    ReplyDelete