Nov 26, 2010

BARACK OBAMA

Rupa2 nya, Barack Obama mempunyai seorang nenek yang beragama islam. Nama nenek beliau ialah Sarah Omar, 88 tahun..Barack Obama juga mempunyai seorang bapa saudara yang juga beragama Islam. Anak saudara Barack Obama juga beragama Islam, 4 orang semuanya...
Neneknya sering mendoakan Barack Obama supaya mendapat hidayah untuk memeluk islam..Kalau dimakbulkan Allah, Barack Obama lah presiden pertama yang beragama ISLAM di AMERIKA SYARIKAT, sebuah negara paling berpengaruh di dunia...
Bahkan sekarang, setiap seorang daripada lima orang rakyat Amerika Syarikat percaya bahawasanya pemimpin ini adalah ISlam!!! EMMM...Dan hakikatnya , Barack Obama masih merupakan seorang KRISTIEN yang komited. 
Umat islam di Amerika Syarikat hanyalah seramai lebih kurang 5 juta orang sahaja, lbh kurang 2% daripada keseluruhan rakyat Amerika Syarikat, (sedikitnya)..
Nasib mereka tidak sebaik umat islam di Malaysia, mereka perlu terus memperjuangkan agama islam sehabis kudrat dan tenaga, tapi taklah berperang secara fizikal, berperang secara psikologi dan mental sahaja..
Perkataan 'ISLAMFOBIA' yang diwujudkan dan diperkenalkan oleh barat khususnya AS sendiri, memberi satu petanda bahawasanya betapa anti dan bencinya mereka terhadap Islam..
Islam digambarkan agama yang ganas, kejam, menindas, dan segala2 yang negatif disandarkan pada islam..Realitinya? Islam adalah agama yang membawa keamanan sejagat..

Kredit utk ; Malaysiakini..

No comments:

Post a Comment